Ponad trzy czwarte (77%) reklamodawców luksusowych marek ma zwiększyć swoje inwestycje reklamowe na emarketing.

Nowe badania opierają się na ankiecie 400 pracowników działu marketingu, którzy pracują dla luksusowych marek. Wśród badanych, mniej więcej połowa (48%) oczekuje, że ich klienci zwiększą swoje wydatki na luksusowe produkty o 10% lub więcej, a 18% ankietowanych oczekuje wzrostu o 20% lub więcej.

Około 43% pracowników marketingu i emarketingu twierdzi, że ich klienci dóbr luksusowych odbierają reklamę cyfrową szybciej niż klienci marek rynku masowego, a kolejne 34% ankietowanych twierdzi, że reklamy wykonywane cyfrowo powstają w tym samym tempie.

Emarketing i jego najlepsze kanały przekazu poniżej:

Video (69%), telefon (68%) oraz media społecznościowe (48%) są najgorętsze w obszarze wzrostu. Wyniki wyszukiwania (29%) i standardowe reklamy graficzne (18%) pozostają w tyle.

Emarketing cyfrowy i jego korzyści:

Cyfrowe media są postrzegane jako skuteczne zarówno online, jak w stacjonarnych zakupach, często bardziej niż w reklama TV:

85% twierdzi, że reklama cyfrowa jest bardziej skuteczna niż TV do kierowania ruchu w sklepach internetowych.

44% twierdzi, że reklama cyfrowa jest bardziej skuteczna niż TV w kierowaniu ruchu w sklepach stacjonarnych.

Inne wnioski wśród badanych marketerów agencji:

36% – kontekst jest najbardziej istotnym składnikiem dla cyfrowych kampanii.

71% – zgadza się, że wysoki wpływ na osoby odbierające reklamą ma zarówno TV, jak i prasowe ogłoszenia

83% – zgadza się, że warto zapłacić premię CPM za pozyskanie konsumentów dóbr luksusowych, z uwagi na wysokie znaczenie kierowania reklamy.

Emarketing dla produktów luksusowych jest niewątpliwie ważnym narzędziem pozyskania klienta, zwłaszcza w dzisiejszych czasach.

;

;