Jedną z najważniejszych rzeczy do rozważenia przed rozpoczęciem jakiejkolwiek kampanii emarketingowej jest odpowiedź na pytanie kto będzie głosem kampanii oraz co oznacza hasło, które chcesz przekazać. Niektóre firmy po prostu przyjmują, że hasło powinno pochodzić od nazwy firmy. Choć może to działać, to może to też być niewłaściwe podejście. Firmy zazwyczaj chcą wiedzieć jak najwięcej o ludziach stojących za marką, gdyż to osoby, które mogą pracować z nią w przyszłości. Chcą wybrać odpowiednią twarz do ich reprezentowania. Taki emarketing również pomaga w budowaniu relacji i zaufania.

Firmy często decydują, że rzeczywista osoba powinna być głosem firmy. Nazwa i wygląd tej osoby zostaną uwzględnione na wszystkich materiałach produkowane już w celach marketingowych, w tym biuletynach e-mailowe, wnioskach artykułów, blogach i portalach społecznościowych. Emarketing twarzy i głosu to wielka odpowiedzialność.

Jak więc zdecydować, kto to powinien być? Najbezpieczniej jest użyć osoby, która posiada ważny tytuł i wiadomo, że pozostanie w firmie na dłużej.

Emarketing twarzy i głosu to wielka odpowiedzialność, dobrymi kandydatami są właściciele, założyciele i prezesi

Emarketing twarzy i głosu to wielka odpowiedzialność, dobrymi kandydatami są właściciele, założyciele i prezesi

To może być niemożliwe do ustalenia, ale dobrymi kandydatami są właściciele, założyciele i prezesi. W niektórych przypadkach, wiceprezes ds. marketingu może być również właściwą osobą. Jedna rzecz jest pewna – marki nie może reprezentować stażysta, który ​​zniknie z firmy w ciągu kilku miesięcy.

W przypadku małych przedsiębiorstw, ważne jest, aby wybrać tylko jedną osobę i zachować spójny wygląd we wszystkich kanałach emarketingowych. W dużej korporacji, jest miejsce na więcej niż jeden głos/twarz. W tym scenariuszu jest OK, aby mieć więcej niż jedną osobę reprezentującą producenta, ponieważ mogą one reprezentować różne produkty lub linie produktów.

Emarketing stał się społecznym sposobem i ludzie chcą łączyć się z innymi ludźmi poprzez internet. Emarketing wizerunku osoby służący w celu reprezentowania marki ma wiele korzyści, o ile strategia ta jest używana prawidłowo.

;

;