Emarketing jest obecnie ważnym elementem marketingu mix w niemal każdej firmie. Istnieje kilka opcji uzyskiwania obrotu z szybkości, wydajności i zasięgu emarketingu. A więc należy poświęcić trochę czasu, aby upewnić się czy koncentrujemy się wystarczająco mocno na emarketingu, aby zmaksymalizować dochody i wzrost.

Rok 2013 okazuje być kolejnym rokiem, w którym emarketing, jego narzędzia i techniki, będą nadal wzrastać. Aby pomóc Ci wykorzystać możliwości emarketingu, przedstawiamy najważniejsze trendy emarketingu w 2013, które należy wziąć pod uwagę przy planowaniu inicjatyw marketingowych:

1. Projektowanie

Projektowanie i design są ważne, ponieważ projekt sprzedaje. Wystarczy spojrzeć na sukces firmy Apple, Pinterest, Desk.com czy Nike. Wszystkie cztery są wspaniałe, i to nie przez przypadek. Apple jest najcenniejszą firmą w historii. Faktycznie wprowadził bardzo niewiele produktów, lecz mimo to posiada design, który przynosi moc dla Apple. Nike jest firma produkującą buty i odzież, ale przykłada tak wiele uwagi do projektu swojej strony internetowej, filmów i reklam, jak do niczego innego. Emarketing w 2013 roku stawia przede wszystkim na design, na projekt produktu jaki może zaoferować firma.

2. Emarketing wizualny

Podobnie, komunikacja poprzez środki wizualne jest gorącym tematem, a wręcz coraz gorętszym. Gwałtowny wybuch infografiki, czyli gwałtowny wzrost popularności Pinterest, lub redesigns Facebook, LinkedIn i Twitter, spowodował wizualną rewolucję. Sprawdź jak w dzisiejszym emarketingu możesz interesować i sprzedawać wizualnie.

3. Przykład: Designy Parallax

Projekt strony Parallax zawiera specjalne techniki przewijania, dzięki której obrazy tła na ekranie poruszają się wolniej niż zdjęcia na pierwszym planie, tworząc iluzję głębi na ekranie. Możesz zobaczyć przykłady na następujących stronach internetowych: Volkswagon Beetle i Activate (pamiętaj, aby przewinąć w dół strony). Jeśli planujesz redesign strony internetowej w 2013 roku, należy rozważyć włączenie elementów paralaksy do projektu. To prawdziwa wizualna rewolucja emarketingowa!

;

;