Jako właściciel firmy lub dowolnego rodzaju działalności musisz wiedzieć, że podnoszenie świadomości produktu i zwiększenie sprzedaży jest priorytetem. Emarketing zmienił sposób, w jaki rzeczy są reklamowane w świecie biznesu i nowych technologii, powstających codziennie. Jedna z najnowszych form reklamy firmy to zakupy grupowe, np. Groupon, MyDeal, Citeam itd. Google planuje również dodać opcję zakupów grupowych, co powinno być dostępne już wkrótce. Portale te oferują reklamę firmom, która nieco różni się od zwykłego emarketingu. Niech najpierw przyjrzeć się, jak każdy z tych programów pracy.

Groupon

Groupon to doskonały sposób na korzystny emarketing. Groupon jest stroną transakcji, która ma klientów. Do tych klientów są następnie wysyłane e-maile każdego dnia z najnowszymi ofertami z ich lokalnego rynku rynku. Klienci są zachęcani do dzielenia się ofertami z przyjaciółmi, przekazując je po przez e-mail lub inne sieci społeczne. Po zakupie vouchery mogą być drukowane lub przechowywane na urządzeniu przenośnym w celu ich wykorzystania.

Kupony Google

Dzięki ostatniej transakcji z grupą Valpak, Google rozpoczęło kampanię, aby ożywić ich program zakupów grupowych. Z aktualnych informacji na temat programu wynika, że ​​przedsiębiorstwa, które są częścią mapy Google będą teraz mogły dodawać kupony na swojej stronie. Jest to świetny sposób, aby zwiększyć emarketing swojej marki, jak również pozyskać nowych klientów, którzy starają się zaoszczędzić trochę pieniędzy.

Rozpoznawalność marki – portale zakupów grupowych to świetny sposób na emarketing własnej marki. Te strony docierają do setek tysięcy ludzi – do grup docelowych, żyjących w konkretnym obszarze działalności. Podczas gdy media społecznościowe odgrywają rolę w osiągnięciu szerokiej bazy klientów, strony zakupów grupowych lepiej celują w osoby, które są specjalnie zainteresowane produktami lub usługami, które oferujesz.

;

;