Emarketing w Social Media

Facebook ma ponad miliard użytkowników, a Twitter ma ponad 500 mln euro. Social media to szansa dla Twojej firmy, ale to było trudne dla wielu przedsiębiorstw, aby zrozumieć to wszystko i zdobyć solidne wartości biznesowe. Dzięki coraz większej liczbie platform obrotu, takich jak Wildfire przez Google i shortstack, i większej analityce społecznościowej dostarczanej przez narzędzia takie jak SproutSocial, Followerwonk i PageLever, wydobywanie wyraźnego sens z twojego emarketingu społecznego będzie łatwiejsze w czasie.

Emarketing w emailingu

W e-mail marketingu sprzedaży detalicznej, zawsze zdarzy się wystąpienie opcji rezygnacji z koszyka. Jest to strata, lecz dająca perspektywę by iść dalej i dowiedzieć się, czy firma rzeczywiście oferuje dokładnie to, co chcą klienci. Po rezygnacji z formularza rejestracyjnego lub koszyka online, poprzez remarketing e-mail można wysłać automatyczny e-mail, aby dać szansę na zupełnie inną zdobywając serca i umysłu perspektywę. Według SeeWhy, 26% z tych, którzy porzucili online koszyk powróci, aby dokończyć zakup w przypadku otrzymania maila remarketingu. Emarketing bazujący na remarketingu to szansa zatrzymania „uciekającego” klienta.

Search, Social & PR Collide

Wyszukiwanie organiczne było włączane do sygnałów społecznych przez jakiś czas, a integracja wyszukiwania i społecznego emarketingu przyspieszyła wprowadzenie Google+ i wykresu wiedzy Google. Dzięki Panda Google i aktualizacji Penguin algorytm wyszukiwania jest bardzo wyraźny. Oznacza to, że wysokiej jakości treści, w połączeniu ze szczerym, przejrzystym emarketingiem społecznym i w połączeniu z ukierunkowanym PR będzie triadą, która okaże się nie do pobicia.

Emarketing społecznościowy to kolejna część marketingu mix, o której firmy nie powinny zapominać w obecnej dobie technologii.

;

;