Emarketing mobilny

Na świecie istnieje ponad 5 mld użytkowników telefonów komórkowych i 1100000000 abonentów smartfonów. IPad był najszybciej rozwijającym się produktem technologii! Jeśli potrzebujesz bardziej przekonujących informacji, że należy zacząć planować, jak połączyć się z publicznością poprzez mobilny emarketing dla Twojej firmy – lepszych dowodów nie ma!

Emarketing filmowy – video

Ponad 4000000000 filmy online są oglądane codziennie. Sześćdziesiąt osiem procent obserwatorów wideo akcji łączy wideo. Więc to oczywiste, publiczność lubi filmy. Oprócz tego należy wziąć pod uwagę, że po upływie 72 godzin, typowy człowiek może zachować w głowie około 10% tekstu po jego przeczytaniu, 65% widzialnego obrazu, lub 95% filmu na który patrzył. Pomyśl, że film może być niewątpliwie pomocny w komunikacji wiadomości do odbiorców!

Emarketing narzędziowy – działaj w chmurze

Aby być  super wydajnym w działaniach emarketingu, należy używać narzędzi opartych na chmurze. Do e-mail marketingu, być może używasz MailChimp. W SEO, być może używasz SEOmoz. Do testowania strony docelowej, być może używasz Unbounce. Do analizy map ciepła, być może używasz CrazyEgg. Do analizy strony, być może używasz BoostSuite. Obejrzyj wszystkie niesamowicie przydatne opcje w tym zakresie!

Emarketing – mini screen świata

86% mobilnych internautów korzysta ze swoich urządzeń mobilnych podczas oglądania telewizji, a ponad 10901 tweetów na sekundę jest emitowanych jako efekt obserwacji zwycięstwa Adele i słuchania jej płyty roku na Grammy. To jasne, że wszyscy żyjemy w multi-screenie świata. Upewnij się, że Twój emarketing działa nie tylko na komputerach, ale na wszystkich ekranach.

Emarketing rozwija się niesamowicie szybko. Aby nasze działania marketingowo-sprzedażowe mogły byś skuteczne, musimy niewątpliwie nadążać za wszelkim rozwojem technologicznym i znać najnowsze trendy. Wszystko to głównie po to, aby sprostać wymaganiom nowoczesnych klientów.

;

;